czwartek, 16 maja 2013

Pin up



Nächstes Post ist fertig! :)
Es hat leider 2 Wochen gedauert. Aber endlich habe ich es geschafft. Das Wetter hat gepasst, und Ich hab Zeit gefunden, um eine Stilisierung zu machen. Dieses mal: Pin Up Style Inspiration. Sehr feminin und sexy - so, wie Frauen mögen am besten :) Die Stilisierung ist nicht unbedingt für jeden Tag, aber Wir haben fast schon Sommerferien, und Ich denke, dass genau so ein Look perfekt zu der Zeit passt :)
Ich konnte nicht entscheiden, welche Schuhe ich anziehen soll, deswegen habe ich zwei Versionen gemacht. Das Resultat hat mich überrascht, weil so ein Unterschied habe ich nicht erwartet!
Viel Spaß! :)

xxx!


Kolejny post gotowy! :)
Zabierałam się za niego 2 tygodnie. Wreszcie się udało. Pogoda dopisała, a ja znalazłam chwilę na przygotowanie stylizacji. Tym razem inspirowana stylem Pin Up. Kobieco i seksownie - tak, jak chyba każda z nas lubi się czuć :) Nie jest to może stylizacja na co dzień, ale zbliża się lato, wakacje i odpoczynek (mam nadzieję, że przynajmniej dla Was) :) i uważam, że taki rodzaj ubioru jest jak najbardziej odpowiedni w tym czasie :) Nie mogłam się zdecydować, które wybrać buty, więc postanowiłam, ze zrobię dwie wersje. Efekt bardzo mnie zaskoczył, ponieważ nie spodziewałam się aż takiej różnicy! A jednak! Sami zobaczcie! :)

xxx

























                     shorts Second Hand - D&G / shirt, jumper TK Maxx / shoes d'Ambrosio /
                                           nekclace Swarovski / earrings Primark


1 komentarz:

  1. süßes outfit :-) nicht mein stil aber dir steht es :-) der rosa fiat 500 ist toll :-) was haltest du von einem gegenseitigen folgen? lass es mich wissen :-) lg DK
    http://dk-worldoffashion.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń